søndag 19. september 2010


Hadde en flott treningstur i formiddag på 14km, Bestemte meg for en rolig tur med en fart på 11km/t og en puls i komfortsonen. Det ble slik jeg hadde tenkt. Det er et flott høstvær!! Mange gode dufter fra skogen! og mye liv av fugler og dyr. Det er koselig og høre at det er slikt liv rundt oss. Jeg løp i formiddag, så på denne turen var det bare 3-4 biler jeg møtte. Men på slike turer er det mye mer koselig å løpe flere sammen, så jeg håper jeg får noen løpeturer utover høsten med mine gode løpevenner!!!
Bilde er fra Rio De Janeiro sist vinter. Hadde noen flotte sykkelturer der!!!

1 kommentar:

Siv Anne sa...

Hørtes ut som en koselig tur.

Nå får du nå bryne deg med litt tråkking i skogen en stund fremover. Eller så får du høre om det er noen jaktkompiser som vil være med deg på en lite joggetur etter en dags jakt ;)
Men regner med det er litt andre ting på timeplanen da.